Bij Dacapo Care wordt veel waarde gehecht aan een professionele en respectvolle samenwerking. Mocht je onverhoopt ontevreden zijn over de behandeling of andere aspecten van de zorg, dan is het belangrijk om te weten dat er een duidelijke klachtenregeling is.
Als je een klacht hebt, zou ik het fijn vinden als je deze eerst met mij bespreekt. Vaak kunnen misverstanden of onvrede in een persoonlijk gesprek worden opgelost. Ik sta open voor je feedback en wil samen zoeken naar een oplossing.
Wanneer het niet lukt om samen tot een oplossing te komen, of wanneer je liever niet direct met mij in gesprek gaat, kun je een onafhankelijke klachtenfunctionaris inschakelen. Als lid van de Landelijke Vereniging van Vrijgevestigde Psychologen en Psychotherapeuten (LVVP) ben ik aangesloten bij de klachtenregeling van de LVVP.
Is jouw klacht daarmee niet verholpen? Of kan in jouw situatie niet van je worden verwacht dat je de klacht met mij en/of de klachtenfunctionaris bespreekt? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan De Geschillencommissie vrijgevestigde ggz-praktijken in Den Haag. Deze geschillencommissie doet een bindende uitspraak.
Voor meer informatie zie ‘LVVP Klachtenregeling‘ .
Ik streef ernaar om samen met jou tot een oplossing te komen. Mocht je vragen hebben over deze klachtenregeling of verdere stappen willen ondernemen, neem dan gerust contact met me op.